my nick name ^_^

my nick name ^_^

Monday 25 March 2013

SPECIAL FOR SOMEONE!!!

Assalammulaikum..


Di entry kali ni, saya tuju khas buat seseorang.  Sebenarnya dah lama dah nak tulis tentang ni sejak 3 minggu yang lepas.. tapi tak rasa kuat hati nak tulis.  entah tak tau la nape rasa tak kuat hati nak tulis.  tak dapat cari sebab.  dan mungkin juga takut di salah anggap.  Tapi kadang-kadang rasa perlu jugak.  So, ni la detik yang rasa boleh tulis tentang perkara ni..

Saya tak tahu kenapa mesti jadi macam ni.  Pelik, Pening, Risau dan Bimbang.. Saya ada buat salah ke sebenarnaya?  atau kalau saya tak ada buat salah... tak boleh ke bagi tahu apa yang sebenarnaya terjadi?  kenapa mesti senyap dan diam..??  


                          "you come to me like wind... without i ask you to come to me..
                          but why we start to be more close,, you go far and keep silent??"


Bila dah jadi macam ni...  Kadang-kadang saya terfikir... lebih baik kita tak jadi rapat.  sebab lagi menyenangkan bila kita tak rapat tapi tak ada semua perasaan kekok tu.. Nak saya buat macam mana ye?  Saya rasa saya dah cuba buat seperti biasa..  Tapi masih macam tu...



                            "when we become more stranger.. i start to be lonely and miss u"
                                         (this song maybe can look same with what i meaning)


But how can I describe it??  I also don't know how to explain.

Rasanya cukup kot sampai sini... Sebab masih tak tahu mana puncanya... Just a little bit sharing about what I feel right now..







No comments:

Post a Comment